sträcker upp mina händer, tror att det här kan vara början på någonting stort

Har varit på Väla hela förmiddagen idag med Erika. Fick med mig hem ett par ljusa,slitna jeansshorts och ett par beiga byxor som är snygga nu till våren. Så en rätt så nöjd Ellinor blev det!
Nästan direkt efter jag hade kommit hem stack jag ensam till pålsjö och joggade 4 km runda. Och snacka om vad det kändes som sommar då! Blev så himla varm så att jag bara sprang i ett linne, kunde inte fatta att jag inte frös för en gångs skull.
Nu tjugo i sju hämtar jag och mamma upp Erika, time for gudstjänst.. Haha,börjar bli van med det nu. 
Men dags att räkna lite matte nu, vi hörs! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0