We need to take it back in time,when music made us all unite

Hej på er,nu är jag tillbaka!♥
Långhelgen har varit bra, och jag har haft massor av tid åt att umgås med mina små kusiner.
 I fredags åkte jag,mamma och storebror in till stan och shoppade bort pengarna lite. Hittade inte så mycket som jag trodde att jag skulle hitta,men men. Hittade i alla fall en t-shirt,en vardagströja,ett skärp,en ring och en mascara. Inget mer :/ Har däremot tre saker som jag ska köpa här hemma, sen är det min födelsedag och helgen där på är det släktkalas för mig. Så jag nöjer mig för stunden. På tal om min födelsedag så fick jag även välja ut fyra saker i sthlm, som kommer bli en liten del av mina presenter. Men vad det var kan ni få se nästa helg.
Som ni har sett så har lena gästbloggat här,bara för lite underhållning till er. Så tack Lena!
Kom hem ungefär halv sex, och sen dess har jag bara packat upp alla min saker. Men snart blir det att äta,en tur till duschen,plugga och sen tv.
Kramar på er♥
 




*


Kommentarer
Postat av: Malte

sv: nepps, de på bilderna kommer från abercrombie % fitch! :D visst är de snygga? vilken färg gillar du bäst?

2011-04-04 @ 20:46:53
URL: http://www.thehypes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0